ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЯСЛИ-САД "АСЕЛЬ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЯСЛИ-САД "АСЕЛЬ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

Инстаграм

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Іскерлік ойын «Сыни ойлауды дамыту – баланың болашағына жол»

Іскерлік ойын

Тақырыбы:

«Сыни ойлауды дамыту – баланың болашағына жол»

 Мақсаты:

  • Тәрбиешілердің сыни ойлау технологиясы туралы білімін кеңейту;
  • Балалардың ойлау дағдыларын дамытуда қолданылатын әдістерді тәжірибеде қолдануға үйрету;
  • Педагогтердің шығармашылық, талдау және рефлексия жасау қабілеттерін дамыту.

Мақсатты аудитория:

Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілері, әдіскерлер, педагог-психологтар.

Ұзақтығы:

45–60 минут

Ойын түрі:

Топтық пікірталас, жағдаяттық тапсырмалар, «құрылымдалған ойлау», шығармашылық интерпретация.

Құрылымы мен кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту (Мотивация)

«Ой қозғау» әдісі

Жүргізуші сұрақ қояды:

  • Сыни ойлау дегеніміз не?
  • Сіз сыни ойлауды қай кезде байқайсыз?
  • Балалардан естіген тосын ойлар мен ерекше жауаптарды есіңізге түсіріңіз.

Мақсаты: Тақырыпқа қатысушылардың назарын аудару, өз тәжірибесімен байланыстыру.

2-кезең: Талда – Шеш – Қорға

Жағдаяттық тапсырмалар (Топтық жұмыс)

Қатысушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа жағдаят беріледі:

Мысал жағдаяттар:

 Жағдаят 1:

Балаларға «Менің отбасым» тақырыбына сурет салу тапсырмасы берілді. Бір бала анасы мен әкесін салмай, тек мысық пен теледидар салды. Сіз не істер едіңіз?

 Жағдаят 2:

Сабақта бала сұрақ қойды: «Неге бұлттар ақ, ал жаңбыр суық?» — Сіздің әрекетіңіз?

 Жағдаят 3:

«Сиқырлы орман» тақырыбында жұмыс жасап жатқанда, бала: «Орманда робот ағаштар болады» дейді. Тәрбиеші жауапты қалай құруы тиіс?

Тапсырма:

  • Топта талқылап, шешім ұсыну;
  • Педагогтың әрекетін сипаттау;
  • Сыни ойлауды дамытатын 1-2 сұрақ құрастыру.

Ұсыну формасы: постер/қорғау (2–3 минут)

 3-кезең: «Сәйкестендір – Пайдалан»

Әдістермен танысу және қолдану.

Қатысушыларға сыни ойлауды дамытуға арналған әдіс атаулары мен сипаттамасы аралас беріледі (қиылған карточкалар түрінде). Мақсат – сәйкесін табу және мысалмен дәлелдеу.

Мысалы:

Әдіс

Сипаттама

Ойлан – Жұптас – Бөліс

Алдымен бала жеке ойланады, жұбымен пікірлеседі, кейін ортақ пікір білдіреді

Венн диаграммасы

Екі ұғымның ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады

Қиялдау тапсырмасы

Бала елестетіп, фантазия арқылы сурет салады

Тапсырма: Әр топ әдісті таныстырып, бейнелеу өнері сабағына кіріктіріп қолдану үлгісін ұсынады.

 4-кезең: Шығармашылық рефлексия

«Сен тәрбиеші болсаң...» ойыны

Қатысушыларға қысқа жағдаят немесе тапсырма беріледі:

«Балалар «таңғажайып қоқыс жәшігі» тақырыбына сурет салуда. Сіз қалай бағыттайсыз? Қандай сұрақтар қоясыз?»

Немесе:

«Бала суретінде тек қара түс қолданған. Не сұрайсыз?»

Мақсат: Педагогтың сұрақ қою стилі мен сыни ойлауға ынталандыру қабілетін дамыту.

 5-кезең: Қорытынды рефлексия

«3 сөйлеммен түйінде» әдісі:
Қатысушылар төмендегі сөйлемдерді аяқтайды:

  • Мен үшін сыни ойлау – бұл ...
  • Мен бүгін ... түсіндім.
  • Ертең сабағымда ... қолданамын.

Қажетті құралдар:

  • Презентация (қаласаңыз жасап бере аламын)
  • Карточкалар (әдіс атаулары мен сипаттамалар)
  • Флипчарт, маркер, стикер
  • А4 қағаз, бояу, қаламдар

Нәтиже:

  • Педагогтер сыни ойлау әдістерін сабақта қолдану жолдарын меңгереді
  • Баланың ойлау әрекетін белсендіруге бағытталған нақты тәсілдерді тәжірибе арқылы игереді
  • Қатысушылар шығармашылықпен, өзара пікірлесу арқылы бір-бірімен тәжірибе алмасады

«Әсел» бөбекжайы МКҚК әдіскері

С.Д.Калманбаева


Текст